7. února 2018

Bez kvetín, no vášnivo a so srdcom na dlani...

Dnes opäť valentínska inšpirácia,
možno nie celkom klasická a trocha netradičná, bez kvetín, no napriek tomu plná vášne a lásky...


Darovacia obálka z kraft papiera - vrecko obdobné tým, ktoré zvykneme zhotovovať napr. do mini albumov, alebo ak potrebujeme väčšiu obálku kvôli 3 D blahoprianiu...
Na prednú stranu obálky som vrstvila  zbytky papierov (volila som čierno-bielo-červenú kombináciu), pomedzi ne som vkladala kúsky gázy - farbené LSG sprejmi v červených odtieňoch, dozdobovala som drôtikom, kúskami washi pásky, kamienkami, textovým razítkom....




Pohľadnica taktiež na kraft báze a s podobným vrstvením zbytkov papiera (len v podstate po celej ploche). Okrem farbenej gázy a kamienkov som na dozdobenie použila aj malý strieborný clip a ozdôbku s podobizňou mladého muža - zhotovenú pomocou transparentnej zmršťovacej fólie a razítka (postup napr. v tomto príspevku).






 Prajem nikým a ničím nerušené tvorenie!
❤❤❤

6 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀