5. prosince 2017

Vintage Vianoce v hnedej...

Dnešný príspevok bude ladený prevažne v hnedých odtieňoch. Opäť som využila rôznorodé papierové výrezy zhotovené pomocou šablón, razníc a kraft papiera.

Prvý kúsok trocha priponíma obal, teda prednú stranu starého školského zošita so štítkom. Výrez rámčeka som podlepila papierom s hudobným motívom a dozdobila samolepiacimi kamienkami, drevenými vločkami, špagátikom, rolničkou...



K tejto vianočnej pohľadnici som dodala trocha zelene, štvorec v strednej časti je farbený Distress Inkami v zelených odtieňoch, raznicou som vyrazila kruh a taktiež ho podlepila papierom s hudobným motívom. Dozdobovala som papierovou kvetinkou, výrezmi listov, samolepiacimi kamienkami, drevenou hviezdičkou, špagátikom, rolničkou, krajkou...
 


Toto špeciálne predvianočné blahoprianie som zhotovila pre moju milovanú babičku. Taktiež v hnedých (jej obľúbených) odtieňoch. Pohľadnica je voňavá (škorica a badián), zdobila som dreveným výrezom, kvetinkami, kamienkami, krajkou, prírodným pierkom a samolepiacimi papierovými číslicami...




Prajem nikým a ničím nerušené tvorenie!
❤❤❤
 


3 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀