14. prosince 2017

Přání plná hvězd.

Hvězdy se tentokrát na těchto dvou přáních objevují všude, ať už jako geometrický tvar anebo v podobě květů. Vlastně to začalo u objednávání balíčku s materiálem...
Do oka mi hned padla vyřezávací šablona vánoční hvězdy (Poinsettia Christmas) a k tomu jsem ulovila ještě malou plastovou šablonu hvězdy (Urban Insiders Star Stencil)...
...a začala jsem chystat květinky...
Provětrala jsem Big Shot a vysekávala hlavně z bílého a červeného papíru, po vytvarování a navrstvení jednotlivých částí jsem provlékla zlaté tyčinky a vše důkladně zalepila.
Zatím jsem pomocí plastové šablony na scrap papíry nanesla strukturovací pastu a nachystala jsem si další hvězdy - tvary z vlnité lepenky a metalické zlaté čtvrtky. 
Vysekávat z vlnité lepenky jsem zkoušela poprvé. Trochu jsem se bála, aby plastické vlnky lepenky tlak "ve zdraví" přežily, ale neublížilo jim to. Hvězdu jsem ještě přetřela nepravidelně bílým gessem.
U přírodního přání jsem vše poskládala dohromady, hnědě jsem opatinovala okraje. Použila jsem pruh světle modrého papíru, který mi vyčníval z už použité čtvrtky (nemilostrdně jsem ho utrhla a otrhala i podél okrajů), doplnila jsem chipboardem, výseky větviček, zlatou nití, svorkou a enamelkami. Jako třešničku na dort jsem nalepila bílý květ vánoční hvězdy.
Světlejší přání jsem také obohatila o chipboardy, washi pásku a zlatou nit a přilepila jsem 2 kvítky.

Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
scrapbookové papíry Kaisercraft Silver Bells
scrapbooková čtvrtka z kolekce Silver and Gold (Gift Shoppes)
kraft čtvrtky
  Distress Ink Pad (Vintage photo) 
 Finnabair Heavy gesso white
vyřezávací šablona Poinsettia Christmas 
svorka ze sady My Mind´s Eye - Fancy That
enamelky (Adhesive Enamel Dots Light Blue)
3D pěnové lepicí čtverečky

5 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀