2. listopadu 2017

Chce to ještě "vellum".

Vellum, pergamen anebo také pauzák, to je přesně ono, krásná průsvitná čtvrtka papíru, která patřičně zjemní a dotvoří každé zimní přání. Co s ním uděláte, je jen na vás.
Já jsem si vellum oblíbila především v kombinaci s technikou horkého embossu. Výsledek je vždy zajímavý a tak jsem si nachystala během chvilky několik ozdob.
Zapékala jsem nejdřív bílý embossovací prášek, ale nechci se omezovat jen bílou barvou. Sáhla jsem proto také po modré - odstín sapphire
A jde se vystřihovat a zdobit, trhat, přišívat a nalepovat...
Vellum má jen jedno "drobné" úskalí, a to: jak ho připevnit, aby to nebylo vidět. Z vlastní zkušenosti mohu doporučit průhledné gelové lepicí tečky. Mírně prosvítají, ale nepůsobí to rušivě. Ale nejlépe stejně vypadá, pokud ho přišijeme - pokud se nám ovšem zrovna chce :D.

První přání s výraznou modrou vánoční hvězdou jsem lepila na bílý základ, použila jsem menší kus světlé čtvrtky s dřevěným vzorem (sada Kaisercraft Silver Bells), přelepila jsem kusem utrženého kraft papíru a pocákala zředěným bílým gessem. Spoje papíru jsem přelepila bílou paličkovanou krajkou. 
Zdobila jsem papírovým výsekem sněhové vločky, dřevěnými hvězdami, zlacenou washi a také kolečkem usušeného citronu (do slova a do písmene si ho tu suším už od loňska ;))
A jako hlavní je tu samozřejmě modrá vellumová hvězda. 

Další přání jsou přírodní, vytvořená s použitím kraft základu i papírů. Vyseknutí andílci budou použiti na další přání a zbylé negativní výseky jsem podlepila scrapbookovým papírem...
 ... a v druhém případě oboustrannou lepicí páskou, na kterou jsem přichytila pozlacovací vločky.
Ráda vysekávám na BigShotu z předem naformátovaných papírů, protože nevznikají žádné zbytky, materiál je plně zužitkován...
Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
scrapbookové papíry Kaisercraft Silver Bells
kraft papír
embossovací prášek (detailní bílý)
embossovací prášek (sapphire)

3 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀