2. října 2017

Na špičkách

Ještě se pořád držím štětce a akvarelových barev. Snad vás tím už neunavuji. Slibuji, že příště to už bude o něčem jiném :-)
Potřebovala jsem si vyrobit nějaké vzorky přání do školy...přednost mají motivy hudební, dramatické a taky baletní. A na baletku zrovna došlo, opět jsem musela vyzkoušet zatím nepolíbené razítko.




Tentokrát jsem měla představu, o které jsem si myslela, že realizace bude bez zádrhelů. Ukázalo se, že to tak úplně jednoduché nebylo. Neměla jsem trpělivost a hlavně přesné oko, moc jsem pospíchala.
Chtěla jsem embossovat bílým práškem na akvarelové pozadí, samotné razítko pak vybarvovat. Baletku jsem tedy otiskla a vystřihla, rovnou dvakrát. A použila jsem výstřižek jako masku.


Položila jsem ho na čtvercový výřez a začala barvit pozadí.


Kombinovala jsem klasické akvarelové barvy a barvy práškové... Přestože jsem i stříkala vodu z minimisteru, papírová maska se celkem osvědčila.


Po vysušení následovalo  razítkování. Razítko je gumové na cling pěně, takže není přesně vidět, kam se razítkuje. Tady bych asi ocenila nějakou pomůcku na přesné razítkování. Musela jsem se spolehnout na odhad, ne úplně se mi zadařilo, ale opakováním se to snad zlepší :-)


Tady jsem trochu víc zatlačila na akrylový blok s razítkem, Versamark se otiskl víc než bylo záhodno...to jsem zjistila při vybarvování, tak ještě jednou...


A potom jsem si vyzkoušela razítkování černým inkoustem (StazOn) a druhá vrstva s bílým embossováním. Maskou jsem zakryla tělo baletky přímo na razítku. Tady jsem se pořádně sekla, místy se objevil nechtěný otisk a taky posun, ale nějak mně to nevadí, nevypadá to tak zle.


Ke kulatému výřezu jsem vybrala i stejný tvar na text. Vyseklé falešné prošití si opět řeklo o vyšívání...kovová růžová nit.


3D efekt je vytvořený pěnovou oboustrankou.





Hledáním cest a chybami se člověk nejvíce učí...motiv má k dokonalosti daleko, ale slibuji, že budu trénovat, ta baletka si to zaslouží.


7 komentářů:

  1. Olinko, originální téma a velice povedené. Vady na kráse, které zmiňuješ jsou (alespoň) pro mé oči neviditelné, tudíž žádné nevidím. I když chápu tvůj pocit, tak věř, že přáníčka jsou SUPER!!! ❤👏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, díky...mě ty chybky vždy přitahují jako magnet, úplně křičí :-)...a až se na to podívám za týden, budu muset přání zasunout do nejspodnějšího šuplíku :-)

      Vymazat
  2. Krásne, vôbec neunavuješ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Neunavuješ. Naopak. Vždy se na tvoje příspěvky těším. Pro nás, co to tak nemají v oku jako ty, je to bezchybné. Do šuplíku určitě nepatří.

    OdpovědětVymazat
  4. Jaj, to je zase super barevné řádění. Chyby nevidím a vždycky se těším, až si všechny detaily prohlédnu na vééélkém monitoru ;)

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀