5. října 2017

Mráz a spousta vloček.

Držte si klobouky a hlavně už spíš čepice, dnes přináším zimu a mráz v přírodním balení. Začínám totiž tvořit vánočně a tentokrát ledově, mrazivě a se sněhovou nadílkou.
Pustila jsem do toho zostra a určitě vás, co jste už dávno začaly, doženu ;) Přináším inspiraci přírodně nakombinovanou z vánočních čtvrtek Silver Bells a Holy Night. A neubránila jsem se trochu romantickému ztvárnění, když ta modrá se sněhovými vločkami je taková něžná...

Použila jsem opět kraftové základy přání a střihla jsem jen do dvou čtvrtek, do jedné z každé sady.

Prostřední přání na titulní fotografii je "zbytkové", použila jsem zbývající odstřižky z kraje formátu a z třicítkových papírů mi ve výsledku zbyla z každého asi polovina. Takže pro dnešek je to překvapivě tvoření bez zakládání zbytkových pruhů papíru, zkrátka žádný nepořádek.

Naopak jsem zužitkovala hnědý kus tkaniny, která mi tu už nějakou dobu ležela. Na každé přání jsem použila také papírové výseky stejných vánočních kolekcí, na další zdobení pak papírovou i textilní krajku, svorky, filcovou vločku a nit. 

Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
scrapbookové papíry Kaisercraft Holy Night
scrapbookové papíry Kaisercraft Silver Bells
papírové výseky Kaisercraft Silver Bells 
sada filcových sněhových vloček
svorky Holiday Tree
3D pěnové lepicí čtverečky

6 komentářů:

  1. Soňko, jsou nádherná a úžasná barevná kombinace!❤ Moc jsem se těšila, na tvá Vánoční přáníčka. 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Dani. Teprve vánočně začínám, takže budou určitě následovat další 💖

      Vymazat
  2. Ozaj prekrásna farebná kombinácia! Nádhera Soni! ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Krasna kombinace barev k vanocnim pranickam. Super inspirace. Diky.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀