25. září 2017

Andělské variace

Není to stokrát jinak, zatím ani desetkrát jinak, ale přece jen, jednoduchý motiv vícekrát zpracovaný je námětem dnešního příspěvku (podobně jako v minulém příspěvku Majky, její ztvárnění mně je velmi blízké, ale já šla cestou "razdvahotovo" a to mně dalo sakra hodně práce držet se).
Motiv, malý sedící andělíček, byl a je láskou na první pohled. Jeho autorka vytváří krásná, čistá jednoduchá přání. Pro mne je opravdu těžké se jednoduchému stylu přiblížit,  měla jsem problém vymanit se z vlivu a netvořit například hodně vrstvené a barevné přání. Anděl, rovná se Vánoce...pokračuji tedy na vánoční vlně, ať se později nestresuji.




Zipový sáček jsem měla naditý výseky andílka, sáhla jsem po kupičce nařezaných akvarelových a kreslících čtvrtek, prohlédla jsem krabici se zbytky a vyndala jsem vhodné komponenty na dozdobení, drobné flitry a kamínky, ale především ořezky z vánočních papírů. Před pár dny jsem založila velký průhledný box na zimněvánoční téma. Konečně, po letech. Do té doby razítka roztříděná zvlášť (podle výrobců a také velikosti, a už jsem přestávala udržovat v paměti, co všechno vlastním), stužky zvlášť, tradiční zdobení taktéž. A věčně jsem probírala věci, které by se mohly hodit. Tak uvidím, jestli nový systém bude lepší.
První jednoduché přání, které zvládne úplně každý: podklad + výsek. Lepeno oboustrannou páskou a bílým lepidlem.


Na druhém je pozadí vytvořeno akvarelovou technikou + výsekem:


K jemnému akvarelovému podkladu se hodila vrstva distress inkoustu zatíraná přes šablonu. A lehké přestříknutí zlatým sprejem.


Tady jsem akvarelový základ projela v embossovací šabloně:


Možná by dal někdo přednost jen celému bílému... opět embossovací šablona...no, tak alespoň úzký modrý rámeček :-)  :


Další emboss, co takhle přidat kousek kraft čtvrtky, to by bylo také univerzální:



Další čtvrtku jsem si dlouho šetřila. Monotyp akrylovou barvou, naválečkováno na  Gelli Plate, jen vrstvení barev bez textury, ta se vytvořila sejmutím. Tmavá se zlatou, slavnostní...šup tam se zlatým andělem:



A poslední, opět monotyp, otisk embossované polystyrenové destičky:



Ještě pár detailů:


Aktuálně mám ještě připravená další dvě andělská přání, myslím, že to ale nebudou poslední...
A co vy? Už máte také něco vánočního v plánu?


5 komentářů:

  1. Nádherná přání a moc se mi líbí středová pozadí ❤ 👏

    OdpovědětVymazat
  2. krásne sú všetky, ale tá robená s Gelli Plate je TOP ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já z těch tvých pozadí úplně padám na pozadí,obzvlášť z.toho modrého,co jsi si šetřila.

    OdpovědětVymazat
  4. Všem děkuji za slovíčka :-), vážím si toho

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀