26. července 2017

S láskou zdobené...

Prajem krásny deň všetkým!

Dnes by som sa s Vami chcela podeliť o môj posledný zrecyklovaný kúsok, ktorý vznikol (ako inak)  čiste náhodou a neplánovane. Keďže zbieram všetko, čo by som pri tvorbe mohla využit, tak samozrejme strácam prehľad o tom, čo sa v mojich zásobách ukrýva...
 V pravú chvíľu som objavila odloženú krabičku, ktorú som dotvorila, dozdobila a chystám sa darovať k sviatku.

Krabičku som olepila vintage papierom, ktorý som po okrajoch inkovala a sem tam otlačila textové razítko. Zdobila som vrchnú časť vrstvením rôznych ozdôb. Odtlačky razítok a taktiež chipboardy rada nechávam neofarbené. Výhodou vrstveného zdobenia je, že nakoľko sa nám ozdôbky vzájomne prekrývajú, je možné využiť aj rôzne zvyšky papierov, stúh, krajky, látky, drevené výrezy a pod., ktoré sú mierne poškodené (popr. sčasti znehodnotené) a nehodia sa samostatne ako ústredný motív. Všetky nedostatky sa vrstvením stratia.
Na záver pár fŕkancov gessom...







Použité produkty zo ScrapArt.cz:

Paper Flowers (Cherry Blossoms)

 Prajem nikým a ničím nerušené tvorenie!
❤❤❤

4 komentáře:

  1. ❤ krásne ozdobená krabička..

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásná krabička. Líbí se mi, že je taková přírodní a jakoby "neopracovaná" a přitom něžná a romantická.

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀