13. července 2017

Pandí trojčata.

Přání na zakázku nevyrábím zrovna často. Dalo by se říct, že skoro vůbec. Tentokrát jsem ale požadavek na vytvoření přání s pandičkou přijala. Nemám vůbec žádné pandí razítko (ani žádný bambus a nic co by se hodilo), ozdobu, obrázek a ani scrapbookový papír, tak jsem to vzala jako výzvu a sama jsem byla zvědavá, jak si s tím poradím. Bylo mi ale jasné, že přání musí být roztomilé a dala jsem se do vymýšlení a hned také do práce.
Prvním úkolem bylo vymyslet, jak ztvárnit pandu. Podle toho už se ostatní "nějak" vyvine. Hledala jsem na internetu obrázky pandy a nakonec jsem se rozhodla pro vlastní vystřihovánku. Podle fotografie jsem si vytvořila šablonu kterou jsem obkreslovala na černý a bílý papír a vystřihovala, lepila dohromady. Vznikly 4 malé pandičky, zatím nekompletní. Vystřihla jsem také černé flíčky na oči a až u poslední pandy jsem přišla na to, jak získat flíčky a nemuset ručně vystřihovat. Velkou službu mi udělala vyřezávací šablona brýlí. Vnitřky (skla) jsou naprosto ideální tvarem i velikostí.
Pandičky ještě nemají čumák a dokončená očka.... Ale to až na závěr.

Zalovila jsem ve složce odstřižků papíru a vytřídila tentokrát zbytky v zelené barvě. Hodně jsem využila také papíry Kaisercraft ze sady Blae and Ivy. Na podklad jsem otiskla razítko se skvrnami (oblíbené od Prima marketing - jen motýla jsem pro jistotu nenabarvila) a pokračovala v lepení. 
Skvěle se hodily také hotové papírové výseky listů a visaček (Kaisercraft Collectables Botanica). 
zkouška rozvržení přáníčka před slepováním, tak jak přibližně bude vypadat ;)
Jako poslední jsem přilepila pomocí 3D pěnových čtverečků papírové pandičky, nalepila jsem jim 3D očka a dokreslila čumáčky.

 ...a tady už další hotová přání...

Materiál použitý z e-shopu ScrapArt jsem tentokrát také vyfotila:
Kaisercraft čtvrtky Blae and Ivy
papírové výseky Kaisercraft (Collectables Botanica)
cling razítko (Prima marketing)
papírové listy green medium
enamelky (sada Red Green White
lepící 3D čtverečky

8 komentářů:

  1. Soni, skvelo si to poriešila! Sú rozkošné! Super! ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééé, ta jsou roztomilá.😍 Soňko, moc se ti povedla! Jsou SUPER!!!👍

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda, už dlouho se mi něco takhle moc nelíbilo, pandy jsou superrozkošné <3

    OdpovědětVymazat
  4. Moc vám děkuji, holky ♥ 💕 ❤ 💖 💛 ♥ 💕 ❤ 💖 💛 ♥ 💕 ❤ 💖 💛 ♥ 💕 ❤ 💖 💛 ♥

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀