20. července 2017

Bot a kabelek není nikdy dost... prý ;)

Jako žena bych měla považovat heslo v nadpisu za pravdu a nic než pravdu.... i když, věřte nebo ne, pro mě toto neplatí. Kabelku nevlastním ani jedinou, po botičkách také nešílím ;), ale ve svém okolí několik "kabelkofilek" mám a tak jsem i narozeninové přání přistřihla do tvaru kabelky.
Vycházela jsem ze čtvercového základu přání a postupovala dále viz. nákres. 
Naměřila jsem obdélník 26 x 13 cm ze scrapbookové čtvrtky A4 (Santoro Mirabelle). Potisk je jednostranný a čtvrtka je vyšší gramáže, takže jsem ji mohla bez podlepování použít jako základ přání, dovnitř můžeme vepsat vzkaz. 
Uprostřed jsem narylovala a přeložila. U přehybu jsem odměřila od obou okrajů 1 cm a po stranách ustřihla tvar kabelky (přehnuté čtvercové čtvrtky) aby se ke středu/přehybu zužoval.
Na klopu kabelky jsem zvolila strukturovanou hnědou čtvrtku (zbytek) pruh výšky 7 cm. Okraj jsem ozdobně vysekla na Bigshotu a připravila jsem si ještě půloblouk na ucho ze stejného papíru. 

Ucho jsem vlepila mezi základ přání a na něj nalepenou klopu kabelky. 
Zapínání jsem naznačila kovovým přívěskem srdíčka. Zdobila jsem krajkou, zlatou nití, půlperličkami a květy.

Materiál použitý z e-shopu ScrapArt:
scrapbookové čtvrtky Santoro Mirabelle A4
kovový přívěsek srdce
půlperličky (BoBunny double dot jewels)

2 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀