11. května 2017

Ozubeně a s kleštěmi, na skok od papíru...

Pro dnešek úplně vypouštím papír jako materiál na tvoření a chopila jsem se ozubených koleček, kroužků, řetízků, korálků a kleští.
Když jsem vybalila hromádku různě velkých ozubených koleček, úplně jsem zajásala. S nadšením jsem si prohlížela každý kus. A samozřejmě nejvíc mě zaujala ta nejmenší kolečka. 
Takže jsem z hromádky "vyzobala" vždy druhé do dvojice a pomocí spojovacích kroužků a afroháčků jsem si hrála s výrobou náušnic v steampunkovém stylu. 

 U některých jsem zavěsila řetízek, někde ozdobila korálkem...

2 komentáře:

  1. Ozaj skvelý nápad Soni, opäť sa len potvrdzuje, že kreativita je bezhraničná a ponúka neobmedzené možnosti ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné náušničky. Tvoření je omezenou pouze vlastní fantazií a ty jsi opět ukázala, že tvá fantazie nemá hranic a je stále možné vytvořit nové a jedinečné kousky. Soni, super!!! ❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀