31. května 2017

Hry hrdzavé...

Vytváranie hrdzavých podkladov a efektov je už istý čas veľmi obľúbené a často sa objavuje na mixed media projektoch. Dostupné sú rôzne sety s farbami, vodičkami a práškami, ktoré je možné využiť, alebo si pomôžete s tým, čo máte doma k dispozícii.
Pravá a nefalšovaná hrdza má vskutku úchvatnú štruktúru a širšiu škálu odtieňov, preto sa nám núka viacero možností na jej stvárnenie. V každom prípade aj tu platí, že dva rovnaké kúsky nevytvoríte a určite Vás vrstvenie farieb a textúr pohltí ;-)
 
ATC set "Rusty time"
Po umiestnení chipboardov som celú plochu pretrela čiernym gessom a po jeho uschnutí som začala s nanášaním acrylových farieb a to od tmavšej hnedej cez červenú, oranžovú, okrovú, žltú... Farby som nanášala tupovaním, nie po celej ploche, nepravidelne...
 


 
 
 ATC set "Create magic"
Tentokrát som vytvorila štruktúru pomocou pasty a šablóny, textúru dotvárajú mini art stones. Naniesla som postupne viacero LSG Starburst odtieňov (hnedý, medený, pomarančovo-žltý), na záver som siahla po zlatej acrylovej farbe a zľahka ju prstom naniesla v niektorých miestach...




Skvostný príklad hrdzavých ATC "Shakespeare" od Klárky...



Nádherné plátno "Rusty thoughts" z Jankinej mixed media dielne...



Prajem nikým a ničím nerušené tvorenie!
❤❤❤
 
 Použité produkty zo ScrapArt.cz:
 
 

4 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀