5. října 2016

Open if you dare...

Prajem príjemnú stredu všetkým priaznivcom a čitateľom blogu!
Rada by som sčasti nadviazala na môj predchádzajúci príspevok, v ktorom som Vám predstavila mini album pre pána v industriálnom štýle.
Dnes mám pre Vás pripravený taktiež minialbum, no s úplne odlišnou tematikou a iného prevedenia.
Pri tvorbe tohto dielka som si prácu  "uľahčila" a nevyrábala  album od základov. Využila som vlastnoručne zakúpený ;-) albumový základ z kartónovej lepenky s uzatvárateľnými kovovými kruhmi...


Jednotlivé strany majú rozmer 17 x 12,5 cm, sú veľmi pevné a pre dlhú životnosť nášho albumu ideálne. Každú kartónovú stranu som obalila v čiernom cardstocku. Pri dekorovaní je nutné myslieť na predierovanú časť.
Papierová kolekcia v steampunkovom štýle ma veľmi oslovila a tak som si samotné zdobenie doslova užila... 


Steampunk bez kovových komponentov by bol jednoznačne fádny...


Pri zdobení sa snažím každú dvojstránku vzájomne doladiť - rovnakými vzormi a opakujúcimi sa prvkami, aby pôsobila celistvo...
 

Baví ma vystrihovať rôzne detaily a dopľňať stránky obrázkami, úložnými priestormi a priečinkami...






 Papierové zbytky a zvyšné obrázky poslúžili na tvorbu tohto fantazijného ATC setu...





 Prajem pohodové, nikým a ničím nerušené tvorenie!
❤❤❤


 Použité produkty zo ScrapArt.cz:











5 komentářů:

  1. Skvostné!!! Moc se mi líbí, když si někdo dokáže ,,hrát" s barvami a kombinovat zdánlivě nekombinovatelné. 👏

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektní Maji, moc se mi líbí řešení levé části na 6 a 7 fotce. Listování mezi fotkami a přitom jen na jedné stránce je úžasně praktické. No a navíc to máš opravdu krásné, použité papíry nemají chybu. 👏 👍

    OdpovědětVymazat
  3. Vďaka dievčatá za Vaše milé komentáre ❤

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀