21. září 2016

Samota alebo mysteriózny fantóm...

Príjemnú stredu prajem všetkým priaznivcom a čitateľom blogu!
Jednou z posledných tém, na ktoré som si dohodla privátnu výmenu ATC, bola "Samota"...
Intenzívne som premýšľala o jej stvárnení a musím priznať, že vo mne vyvolala silné emócie. Rozoberala som si ju z viacerých strán a nechávala akoby "dozrieť". Nakoľko táto téma neustále zamestnávala moju myseľ, rozhodla som sa nakoniec vypustiť "džina z fľaše" a ešte pred tvorbou ATC setu som sa pustila do art journalového vpisu. Fialová podľa môjho názoru umocňuje melancholický podtón tejto témy...






Následne prišiel samozrejme rad aj na samotný ATC set a stvárnenie som učinila obdobne ako v art journalovom vpise. Nakoľko sa pri predstave samoty zrejme nikomu nevybavia kvetnaté, slnkom zaliate lúky, opäť som volila fialovú v kombinácii s čiernou. Pocity a predstavy, ktoré sa mi vybavovali som znázornila týmto spôsobom a hádam sa mi podarilo zachytiť spomínanú tému...
Hoci po zhliadnutí sa môže každému vybaviť niečo iné. Môj teenager reagoval takto: "To je fantóm opery? Fest fajné..." ;-)
 No v podstate aj ten bol sám, odsúdený na život v podzemných katakombách opery, ukrytý pred zrakom ľudí...
Mixed media je v každom prípade čarovná krajina. Výberom farebných kombinácii, rôznorodým nanášaním a vrstvením médií je možné vyjadriť a umocniť akúkoľvek asociáciu, stvárniť pocity akéhoľvek charakteru...






Prajem Vám príjemné tvorenie!


Použité produkty zo ScrapArt.cz:




5 komentářů:

  1. Majka, super!!! Výstižné a má to hloubku. 👏

    OdpovědětVymazat
  2. Maji, to je vidět, že ses do tématu úplně "ponořila". Emoce z toho přímo tryskají. Nádhera! ...a také jsem hned uviděla fantoma opery... 💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Srdečná vďaka Soni, ten môj chlapec to ozaj dobre zhodnotil, musím uznať... ❤

      Vymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀