30. září 2016

Lesní náladička

Tak touhle dobou se naše dovolená u moře pomalu chýlí ke konci a spaření od slunce se budeme brzy balit směr domovina a podzim. Zvláštní chystat to takhle předem :-D. Než se ale vrátíme, posílám vám ještě tenhle můj papírový Project Life pátek a dvoustranu z alba. Celý týden jsme s dětmi prožili na chaloupce v přírodě, takže jsem se celou dvoustranu snažila ladit do lesních barev. Je to jeden velký strom - tedy hnědá a zelená. Krásné inspirační prohlížení přejeme.


Důvod proč je tady velká strana i tentokrát je zřejmý, protože minulý pátek jste mohli vidět mé dvě jahůdky s destníkem na třicítce, takže na druhé straně jahůdek je pak v albu strana tahle. Chtěla jsem ji udělat jednoduchou, opět tam dát víc než jen jednu fotku a zároveň jsem nechtěla, aby ty fotky byly pidi velikosti.


Za podklad jsem vybrala parádní scrap čtvrtku v téhle craft barvičce, hnědá s jemným vzorem a na ni jen naskládala dvě fotky, podložila zeleným papírem a vlastně bylo hotovo. Je to tak, stránka mi nezabrala víc jak 20 minut i se zasunutím do plastové kapsy, protože na ní nic velkého není. Líbí se mi ale moc a je vidět, že jde dělat třicítky i bez vytahování půl pracovny :-).


Protože do lesa patří dřevo, použila jsem tentokrát na ozdobení hlavně dřevěné a korkové ozdoby. Nechybí tedy hlavní nápis "memory" od Heidi Swapp a pak všemožné zbytečky, které doma mám. Dřevěné hvězdičky nebo nápisy. Žádná enamelka, žádný flitr, nic z toho se v lese neválí :-).


Do plastových kapes pak přišel celý náš týdenní příběh. Hodně jsme si hráli, hodně jsme se smáli, dost jsme si užívali společného času a dokonale užívali to snové tropické počasí. Ono v lese je hned o pár stupňů méně a s dětmi najednou dost žitelno.


V červnu nám les nabídl tolik dobrot, že dostat holky do chalupy bylo téměř nemožné, nalákat se nechaly až na večeři :-D. Najít modré keře bylo nejlehčí za posledních pár let. Pak už se jen sedělo, tláskalo a já trnula nad tím jak je budu prát :-D. 

Kartičky jsem pojala hodně jednoduše. Použila jsem kousky papíru, který je i na třícítkové stránce. Ten zelený s hvězdami. Ten jsem rozstříhala a na kartičky alespoň kousek dala či s ním podložila fotku, aby to všechno hezky páslo k sobě. Dozdobení "lesním korkem" a úplně stačí.


Jééé tohle bylo boží. Dvě borůvky na místě, v klidu a samostatné. To byly každodenní koupačky v pidi bazénku, který jim ale náramně stačil. Já měla čas na knížku nebo jen takové to nicnedělání. I když nakonec to stejně dopadlo tak, že jsem stála v kuchyni a chystala krmi hladovým krkům.


Tady už je vidět to podložení fotek. Trochu jsem zanedbala rohy u kartiček, takže tady je třeba vedle sebe kartička z BH kitu s kulatým rohem a a pak mnou nastříhané kartičky ze zelené scrap čtvrtky. Nijak jsem si toho nevšimla, až teď když pro vás píšu tyhle řádky. Možná to někdy doostřihnu :-). Všichni víme :-D.



Sranda musí být, takže i tyhle fotky do alb patří. První je rozespalá Juli, který sebou mrskla pod strom v jedenáct dopoledne a bez oběda. Probrala se za dvě hodiny o dva metry níž a tááák vyspinkaná, že byla sladší než kdejaká jahůdka. No, vydrželo to do doby než na ní padalo koště, které omylem chytla a řvala jak tur :-D. A protože rodiče vlastní úklidovku, pojala jsem tuhle fotku jako krásný pozdrav dědovi a babičce z chaloupky :-D.


A co by to bylo za chalupaření bez pořádné opíkačky? Ano, i u nás se rozhořel ohýnek a krom Julinky se opíkalo. Teda, neopíkali jsme ani Nelu, aby bylo jasno, ale ta si buřta dala jedna dvě a ještě chtěla další. Tohle lesní toulání a večerní buřtovaná mi bude zase do čarodějnic moc chybět.

Kdyby vás zajímaly hry a jak jsme si tenhle víkend v lese hráli, najdete inspiraci na hry v lese třeba tady - Zábava z lesa.


Bylo krásně a díky albu si tyhle dny prožívám znovu. Prvně v reálu, podruhé u zpracovávání fotek a v závěru pak dneska, když sepisuju článek pro inspiraci ostatním :-).


Mějte se krásně, doufám, že se vám dnešní článek líbil a třeba se i inspirujete a něco od nás ve svých albech použijete.

Brzy zase na přečtenou - to už budeme zase doma ;-).


3 komentáře:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀