16. listopadu 2015

Fairy Dust

Mít povedenou sadu papírů a doplňků je výhra. Výhra pro scrapbookové začátečníky i zkušené profesionály. Těm prvním dopomůže k vyvážené barevné kompozici a těm druhým zkrátí čas při tvoření projektů.
Společnost Kaiser Craft uvedla na trh kolekci Fairy Dust, která je v krásné fialovo mentolové barevnosti. Přivádí nás do snové říše fantazie mezi víly v nádherném rostlinném prostředí.
Použité barvičky patří k mým oblíbeným, motiv není vtíravý ani dominantní, dá se použít na různé projekty.


Mně se líbily hlavně motivy květů (nechám si je pro nějaký z dalších projektů), ale oceňuji i drobnější univerzální vzory. Myslím, že si každý najde svého favorita.


Po sadách vánočních přáníček mi zbývá vytvořit také darovací obálky. Dospělé děti se sice rády nechají překvapit nějakou maličkostí, ale poukázky či peníze využijí podle své představy.
Tak tedy první obálka: základ tvoří dlouhý typ pro přáníčko. Přední stranu jsem zkrátila o pár centimetrů.


Ze čtvrtky Magic Wand jsem si uřízla část pro titulní stranu, část, která bude uvnitř kapsičky a část na manžetu, která bude obálku držet uzavřenou. Využila jsem obou stran. Ze základového odřezku jsem si upravila raznicí okraj a doplnila jím kapsu.



Deštivý víkend mne přinutil fotit při umělém osvětlení...proto ty zkreslené barvy a tvrdé stíny...a nevešlo se mi to celé do fotostanu :-) .
Vrchní stranu obálky jsem dozdobila vzorem, který jsem zatřela jemnou pastou přes Timovu šablonu Flourish.
Třpyt dodal minerální prášek Mica Powder, zlehka jsem posypala a přestříkla vodou z minimistru.


Manžetu tvoří pruh papíru, který je dozdoben jedním ze samolepících výseků a dále výseky ze sady. Kousek gázy a vrstvení...během chvilky je hotovo.




Myslím, že se najde vzor a výseky i pro pánskou verzi, tak uvidím, co dalšího vzejde. 
Příští týden už bude čas na adventní výzdobu...již mám pro vás nachystaný tip. Přeji vám hezký týden i zítřejší volný den (třeba s tvořením).




5 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀