7. září 2015

Řekni mi, co čteš...

Zkoušet vás dnes nebudu :-), to jen mívám problém s názvy čehokoliv...dnes si budete knížku jen prohlížet.
Je malá, vlastně miniaturní, moc písmenek by se tam nevešlo, tak jen barvičky a sem tam tisk.


Ráda prohlížím odložené předměty, jsem takový sběrač, vetešník. U řady věcí oceňuji fortel toho, kdo věc zhotovil, zaujmou mne i úlomky a nepotřebné předměty, něco uložím a něco přetvořím...
Nyní došlo na dominové kostky, sháněla jsem staré kameny a dostaly se mi také do ruky dřevěné a lisované. Protože nejsou těžké, dají se použít na drobnosti v kombinaci s papírem. Pořád jedu na přírodní vlně a tak jsem uplatnila můj oblíbený motiv motýlů na harmonikovou motýlí knížečku.



Černý základ jsem jen odekorovala pudry Perfect Pearls, stačilo jen lehce přestříknout vodou:


Čtvrtku jsem si obarvila mými oblíbenými vintage spreji LSG, naměřila rozměr, narýhovala a harmonikově naskládala.



Protože motýlí křídla zdobí desky, nesměl motiv chybět ani uvnitř knížky.



Knížečka se zavazuje na stuhu, netradičně na výšku, aby pokračovalo tělíčko tvořené kovovým filigránem, ke kterému jsem ještě přidala stáčený drátek s korálky.



Také si občas vyrobíte "lapače prachu" nebo dáváte přednost užitku a praktičnosti?


5 komentářů:

  1. Skvělý nápad a knížečka je nádherná!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera. I já mám několik lapačů prachu a nedala bych je ani za zlaté prasátko.

    OdpovědětVymazat
  3. Olinko, moc pěkné! Přiznám se, že spíš tíhnu k té praktičnosti. Ale sem tam se nechám strhnout k nějakému tomu lapači prachu ;-))

    OdpovědětVymazat
  4. To je krása, skvelé využitie dominových kameňov! Priznám sa, ja si miniatúry niekedy vyrábam a občas idem aj do rozmerových extrémov (napr. 1x3 cm). Táto knižka mi učarovala ♥

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀