4. srpna 2015

PL inspirace - 11. týden

Krásné úterý!

Dnes nás opět čekají tropické teploty, takže vás nebudu zdržovat dlouhými texty, abyste mohly rychle k vodě, a rovnou vám ukážu náš 11. týden tohoto roku. 

11. týden 2015

Každý, kdo se věnuje Project Life občas narazí na problém, že prostě v daném týdnu nemá dost fotek nebo - v horším případě - že nemá vůbec žádné fotky. Proto je dobré si v počítači založit složku, kam můžete ukládat takové ty univerzální fotky, které pak budete moct v některém týdnu/měsíci použít. Já jsem měla v tomto týdnu velmi málo fotek a tak jsem vytáhla koláž, kde mi Marťa pomáhá dělat palačinky a dala jsem jí do poslední kapsy. Takové fotky se vždycky hodí a pak budete rády, že je máte.

Na tuto dvoustranu jsem použila kartičky od Becky Higgins z kolekce INSPIRE, kromě toho jsem ze stejné kolekce použila papíry 6x6 a samolepící chipboardy. A i v tomto týdnu mě provází žlutá barva ... nějak se od ní nemůžu poslední dobou odprostit :-) Předem jsem si schváleně vybrala z celé sady takové kartičky a papíry, které na sobě mají jen modrou, zelenou nebo žlutou barvu. Červenou a růžovou jsem tentokrát nechtěla do tohoto týdne montovat.

Titulní kartičku jsem vybrala ze sady kartiček a na horní část jsem narazítkovala žlutým dye inkoustem slovo "březen", oddělila jsem tuto část tenoučkou zlatou washi páskou a pak jsem již jen nalepila pěnová písmenka, enamelky ve tvaru závorek a šipek a doladila chipboardovým nápisem "It's a beautiful day".


Bohužel nevím, jaké je označení této kapsy, ale levá kapsa má nahoře dlouhý pruh a zbytek jsou kapsy 4x6 - je to kapsa od WeR. Nemám tyto layouty s velkými kapsami příliš v lásce, ale tady se mi naprosto geniálně hodila na koláž, kterou jsem dělala z fotek Marti, jak blbne ve vaně. Tady jsem použila papír ze sady papírů 6x6, ale nepodlepovala jsem celou fotku, ale z každé strany fotky jsem nalepila jen kousek z tohoto papíru tak, aby pasoval do kapsy a bys stejně velký jako kartička na druhé straně. V pravé části jsem si trochu pomohla šablonkou, kdy jsem modrým inkoustem přes pruhovanou šablonu "vybarvila" řádky, do kterých jsem pak napsala text. Přes fotky je zlatá samolepka "good times".


Kartička s událostmi je opět ze sady kartiček. Tady jsem využila barevné žluté pruhy jako "řádky" a opět jsem text oddělila od spodní části úzkou washi páskou. Veškerá razítka textů, které jsem použila jsou z abecedy od Jillibean Soup - Alphabet nebo od Avery Elle - Elle's Alphas.


V tomto týdnu se mi náramně hodily "filling cards" - mám tu hned 2. Nijak jsem je nezdobila - jen jsem místo teček nad písmenkama "i" dala zlatá srdíčka.


Tady jsem si vyrobila vlaječku s razítkem "příběh". Na SB papír jsem otiskla razítko, ostřihla do tvaru šipky a okraje jsem ošmudlala černým inkoustem.


Na fotkách jsem použila průhledné samolepky od Simple Stories. Zde je text "nákupy" narazítkovaný písmenky od Lawn Fawn - Clark's ABCs.


A opět jedna "filling card".


Tady mi přišlo vhod, že jsem měla více fotek z jednoho okamžiku. Fotky pak můžete použít všechny. Mě se tím podařilo krásně zaplnit malé kartičky a ještě zbyla jedna kartička na text.



Všechny kartičky jsem vytvářela v polních podmínkách na Moravě :-) Měla jsem vybrané kartičky do kapes, rozmístěné fotky a s sebou na Moravu jsem si vezla razítka, inkousty, washi pásky, ozdoby a vše, o čem jsem si myslela, že bych využila. Proto jsou kartičky jednoduché, ale ničemu to neškodí. Následující kartička je takovou úvodní kartičkou k poslední fotografii.


Marťa je skvělý pomocník a je hlavně pracovitý, což si na něm cením nejvíce. Cokoliv mu člověk nabídne, že může pomoci, tak bez váhání jde a udělá to. Doufám, že mu to vydrží ještě dlouho :-)


Díky za vaši přízeň a budu se těšit příští týden.



7 komentářů:

  1. Parádní, pokaždé si říkám, jak budu také zdobit a nakonec mi vyleze jednoduchá stránka s minimem ozdob. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné, krásně jsi si vyhrála s razítky! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super! Mne sa páči veľa detailov, napr. ako si využila prúžky na text, razítko březen je na kartičke úplne Nr. 1 a tá dlhá kapsa je dokonale vyplnená krásnou kolážou! Za mňa - klobúk dolu!

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. také se mi líbí detaily na kartičkách a nápadité využití razítek

    OdpovědětVymazat
  6. Titulni karticka je luxusni, Moni!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Březen - březen - březen - březen... Tohle musím použít, super nápad! :-)

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀