29. června 2015

Trochu mi je smutno, trochu veselo...

Čarovné motívy papierov Graphic45 nenechajú chladným snáď nikoho. Skvelé kolekcie si získavajú obdiv už dlhé roky a určite patria medzi "must have" väčšiny scrapperov. 
Ja som z nich vyrobila obaly na čokolády  pre pani učiteľky z materskej školy. Skombinovala som  mixed media techniky a výsledkom je spojenie lahodnej čokolády s vizuálnym zážitkom.





Vnútorná stránka je upravená mojimi milovanými sprejmi Lindy´s Stamp Gang v odtieňoch Bachelor Button Blue, Gossamer Gold a pokrytá pečiatkami.




Vonkajší obal má trochu plastickejší motív bubliniek vytvorených pomocou šablóny a textúrovacej pasty. Po zafarbení rovnakými sprejmi som nalepila vystrihnuté obrázky detí.



Obal "pohltí" 4 čokoládky Merci a aj ona je vyjadrením poďakovania za krásny rok v materskej škole.



Prajem vám krásny začiatok týždňa!





5 komentářů:

  1. Janka fantasticke... ach...tu cokoladu by som si nechala navzdy, na pamiatku ... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, myslím, že paní učitelka bude mít ohromnou radost. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Supr dáreček! Určitě paní učitelku potěší!

    OdpovědětVymazat
  4. Výborný nápad, úžasné provedení a text nemá chybu... paní učitelka bude potřebovat kapesníček. ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je tedy úžasný dáreček! Já bych tedy slzela určitě . U nás to bylo naopak, já jsem dělala albůmky předškolákům...a některé maminky slzely :-) a já měla radost z jejich radosti :-)

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀