6. dubna 2015

Přání

Je sváteční pondělí, Velikonoční pondělí, a tak přicházím jen s krátkým příspěvkem, s velikonočním přáním.
Doufám, že si  ten dnešní volný den užíváte v kruhu rodiny, s dětmi na koledě, či koledníky vítáte doma s miskou obarvených vajíček či něčeho ostřejšího. Možná se chystáte na výlet a možná si užíváte doma, obklopeni milovanými papíry a pustíte se do tvoření...ať tak nebo jinak, přeji vám příjemně strávený den.

   
Když jsem minulý týden rozesílala pohlednice, netušila jsem, jak slepičky budou vládnout mezi motivy, které si tvořilky vybraly pro své projekty, takže další varianta :-)


K mým pohlednicím jen krátce: akvarelové čtvrtky jsem použila jako základ, barvy gelatos jsem nanesla na akrylový blok, rozetřela vodním štětcem a přestříkala vodou. Otiskla jsem na podklad a dál přidala barvu nebo podle potřeby rozmyla.Ještě jednou jsem na akrylový blok nakapala doplňovací distress ink (lednový pistáciový), přestříkla vodou a znovu přetiskla na podklad.


 Narazítkovala jsem si motivy a vystříhala jsem je. Připravila jsem si ladící papíry na doplnění a slepičky jsem natiskla i na barevný podklad.




 Vystříhané motivy, kterým jsem doplnila červené akcenty, jsem nalepila 3D pěnovými čtverečky.   Barevný papír i vrchní odekorovaný je přilepen oboustranně lepící páskou.   



  Jednoduché přání je hotové, motiv můžeme obměnit podle příležitosti a techniku použít i jindy.

   

4 komentáře:

  1. Nádhera Oli a také přeji příjemné prožití zbytku Velikonoc!

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, slepičky vládnou světem... ;-) a jsou moc pěkné. Moc pěkné přáníčko.

    OdpovědětVymazat
  3. Jednoduché, ale naprosto dokonalé a slepičky nemají chybu☺

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀