21. dubna 2015

Čas svateb je tu!!

Zdravím všechny scrap nadšenkyně!
Dnes tak trošku poruším tradici a tentokrát pro vás nemám PL příspěvek, ale podíváme se na něco, co je již nyní velmi aktuální a určitě ještě tak do konce září bude. A to jsou svatby ... Ne, že bych se chtěla znovu vdávat ... :-), ale začíná svatební sezóna a tak budeme vyrábět desítky a desítky svatebních přáníček pro naše známé, kamarády, příbuzné, kolegy atd. Já mám teď momentálně zadaná 3 svatební přání se kterými se musím poprat, ale jedno jsem již vyráběla minulý týden a tak jsem si řekla, že o něj s vámi podělím. Zadání nebylo moc jednoduché ..... "zlato-žluto-krémové" - to by ještě šlo ..... a "aby to mělo kapsičku na bankovky" .... Tak to už jsem se trochu zpotila :-) Ne, nebylo to tak hrozné, ale jistá výzva to byla, protože ručně vyráběné přáníčko máte již tak skoro problém dostat do obálky a ještě, aby v něm byla kapsa na peníze?! No tak se podívejte, jak jsem si s tím poradila :-)

Přání jsem udělala podlouhlé tak, aby se vešlo do DL obálky a celé jsem si ho sama narýhovala z bílého scrapbookového papíru (nepoužívala jsem hotový základ). Nakonec jsem si řekla, že bude nejjednodušší, když bude přání zavírací třeba na mašličku, aby se v něm ta obálka hezky schovala a nehrozilo, že se přání otevře.
Přední stranu jsem polepila embosovaným krémovým kartonem. Jelikož je přání moc vysoké a neměla jsem embosovací kapsu, která by byla dostatečně dlouhá a pokryla mi celou výšku přání, musela jsem si jednotlivé části "nastavit". Tady by se opravdu hodil Grand Calibur, který najdete i v e-shopu ScrapArt nebo nový Big Shot A4 :-) Spáru mezi spodním a středním dílem jsem tedy překryla krémovou krajkou, horní díl jsem k tomu střednímu přišila cik-cak stehem. Zakulatila jsem vnější rohy a nalepila na podklad, přičemž jsem tam "zalepila" první část stužky.
Siluetu zamilovanému páru (respektive asi 5 pytlíků různých siluet) mi vyřezala jedna dobrá duše z Buše :-)) na Silhouettce (díky Markétko!!), a aby to nebylo jen tak obyčejné, ještě jsem celou siluetu obarvila průhledným Wink of Stella Brush. Dodalo to siluetce krásný třpytivý nádech (i když na fotce to vypadá, jako by to bylo zaprášené :-)).
Do horní části jsem dala blahopřání. Na kousek vellumu jsem zlatým embosovacím práškem naembosovala slova "Gratulace k sňatku", vyřízla na Big Shotu a lepidlem na vellum jsem přilepila (pozn. prozatím jsou v e-shopu pouze náhradní náplně do lepidla na vellum, ale určitě bude brzy doplněn i strojek). Dozdobila jsem krémovou holubičkou a tekutými perlami.
Do spodní části jsem naaranžovala ozdoby - do vějíře jsem složila rozetku, ozdobila papírovými bílými květinami různých velikostí, perličkami na provázku, špendlíkem, plastovými žlutými kytičkami (málem jsem na tu žlutou totiž zapomněla :-)) a nakonec jsem celou přední stranu ozdobila zlatými tekutými perlami.
Když se přáníčko otevře, na levé straně je prostor na napsání vlastního blahopřání novomanželům. Na protější straně je na vellumu citát od J.W.Göetheho. Opět jsem horní embosovanou část musela nějak nastavit. A tak jsem spáru mezi čtvrtkami překryla srdíčkovou bordurou.
No a tady je již vrchol mého tvoření, kdy jsem sama vyměřila a poskládala požadovanou obálku na bankovky :-) Obálka je umístěná přesně ve středu přáníčka, takže je pak ze dvou stran obklopená rozevíracím přáníčkem a celé přáníčko je zavázané na mašličku.
Doufám, že vás mé dnešní svatební přáníčko naladilo na začínající svatební sezónu a pokud i vy vytvoříte svatební přání z materiálu z e-shopu ScrapArt, tak se nám s ním třeba na Facebooku pochlubte. Budeme za to moc rádi.
Krásné sluníčkové dny!

6 komentářů:

  1. Ano, čas svateb.... Mončo, moc krásné přáníčko!

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, je vyborne!!!! ta predni strana nema chybu!! svatebni jsem jeste nedelala, ale letos me to ceka. Diky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  3. To je dech beroucí svatební přání. Mončo, KRÁSNÉ!!! ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Monika, je to skvelé, skvelé, skvelé!

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀