19. března 2015

PIGMENTOVÉ PRÁŠKY - MAGICAL SET PRAIRIE WILDFLOWER

Přeji krásný den. Sluníčko se na nás usmívá a vše je hned krásnější, veselejší a jako ten sluneční třpyt,
 jsou i tyto pigmentové prášky.


a jsou i další, krásné sady!
Trochu jsem je zkoušela a tady jsou ukázky, aby jste měli přehled, jak tyto barvy vypadají.
Nejdříve jsem trochu prášku smíchala s Gessem.


Další pokus byl se Strukturovací pastou.
Potom jsem prášky namíchala (opravdu stačí jen malinko prášku) s 3D Gloss gelem.


Další možnost je, že prášky rozpustíme ve vodě v lahvičce s rozprašovačem.


a ještě jeden pokus.....

Módní je se lesknout  ;-) a tak jsem vyzkoušela razítko namočené v inkoustu na embosování, otiskla razítko na papír a pak jsem štětcem nabrala trochu prášku a nanesla na otisk razítka.



 Tak pokud chcete mít nějaký např. zlatý detail na kartičce.....jde to! ;-)



Tak co? Chcete se taky lesknout? Neváhejte a buďte "IN" !




5 komentářů:

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀