17. února 2015

Míša

Poslední, v pořadí pátou designérkou do našeho týmu je Míša.




Míša nám o sobě napsala:

Mé jméno je Míša, je mi 27 let a už odmala miluji hrátky s papírem, barvami a vůbec vždy bylo mým nejoblíbenějším místem právě papírnictví :-D.
Ačkoli jsem si za životní směr vybrala lékařství a vystudovala medicínu, lepení a tvoření ve mně dřímalo.Až touha tvořit něco smysluplného pro naši dceru mě vloni v březnu dovedla k hledání a já objevila Project Life. 

Miluji focení a ty tisíce fotek v počítači, kde leží ladem, mi nedaly spát. A tak jsem během týdne pořídila základní výbavu a začala po týdnech zaznamenávat „náš rodinný život“. Tak moc mě PLko chytlo, že jsem zpětně z fotek a diáře vytvořila i celý rok 2013 a tak mám k dnešnímu dni na účtu již 2 celá alba a tvořím nám PL za rok 2015.

Jelikož mám téměř dvouletou dcerku, ráda používám veselé pastelové barvy, u mě tedy bude nejčastěji k vidění růžová, zlatá, bílá, žlutá, meruňková a tyrkysová barva, výjimečně se však „utrhnu ze řetězu“ a použiji i něco méně obvyklého J.
Po dvou albech bych chtěla vnést do tohoto třetího i něco nového – nové techniky i materiál, a proto si začínám hrát s inkousty, vyšívám a tento týden si dokonce vezu od rodičů i šicí stroj, takže kdo ví, třeba i na něj brzy dojde řada.
Mezi mé nejoblíbenější pomůcky patří jednoznačně lepidlo Glossy accent a rolátko, bez kterého už si neumím lepení představit.

Nejoblíbenější ozdobou jsou pro mě milované enamelky, proto i můj blog můžete shlédnout na adrese enamelka.blogspot.cz a z PL značek? Nejčastěji a nejradši sáhnu po sadách od Becky Higgins, Heidi Swapp či „zlaté“ Terese Collins.















Moc se těšíme na Míšiny výtvory.

6 komentářů:

  1. Vítám naši další posilu. Krásné ukázky! Těším se a myslím, že nejen já, na projekty ve veselých barvičkách. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. paradaaa! velka gratulace, Miso!

    OdpovědětVymazat
  3. Míšo, moc gratuluji! Všechny Tvé PL stránky, které jsem zatím měla možnost vidět, jsou opravdu nádherné! Už se těším na články...

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji a PL jsou opravdu krásně provedená. Obdivuji lidi co je dokáží takhle tvořit. Třeba jednou až budu mít rodinu nějaké taky budu mít

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀