12. února 2015

Kamča

Čtvrtou designérkou, kterou Vám představíme je Kamča.



Kamča nám o sobě napsala toto:

Jmenuji se Kamila (Kammy, Kamča). Pocházím z Českých Budějovic, ale již 12 let žiji v Praze. Je mi 46 let a ke scrapu jsem se dostala před čtyřmi lety. Od mládí mě bavilo různé kreativní tvoření, začalo to motáním drátků, tvořením z moduritu, pak proběhlo ubrouskové období, kdy jsem ubrouskovou technikou začala pokrývat co se dá...ubrus, rámečky a tvoření 3D obrázků.

Chvilku jsem odbočila i k vyšívání. Kolem roku 2009 jsem na netu našla odkaz na digiscrap, kdy se digitálně tvoří zdobené stránky a začala jsem tomuto kouzlu propadat. Měla jsem i možnost tvořit v CT týmu (tzn. propagovat nové digitální kity). V té době jsem si založila svůj první blog :-), tak pokud chcete nahlédnout.... zde. Jen mi pořád chyběl dotek s výtvorem. 

V roce 2010 jsem našla partu holek na netu a začalo to. Pomalu jsem vplouvala do manuálního tvoření z papíru a začala s radostí tvořit alba, stránky, přáníčka, objevovat spoustu krásných razítek, embossovacích prášků a různých "potřebných" věcí. 

Styl žádný nemám a baví mě spíše výzvy a na to jsou dobrá přáníčka, která se snažím dělat pro určitou osobu, aby potěšila. Tento rok se pokouším dělat také Project Life (30 x 30 cm), dosud jsem dělala na A4, tak uvidím, jak mi to bude vyhovovat. Tak hurá do tvoření!












Kamčo, těšíme se na Tvoje projekty!!!

Kamča není poslední designérkou, pátou, Vám představíme příští týden, těšte se!  Děkujeme všem za krásné komentáře, budeme se Vám všechny snažit přinášet co nejvíce zajímavých článků, návodů, projektů. Krásný den a víkend!


8 komentářů:

  1. Kamčo, posílám velkou gratulaci! Krásné ukázky. Moc se těším na tvé projekty. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna práca, teším sa! A rada by som si pozrela aj "zde(doplnit)" :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, Janko, díky za upozornění, to byla moje poznámka, že to mám doplnit a ráno rozespalá nedoplnila, tak to jsem se te´d pobavila.

    OdpovědětVymazat
  4. Veliká gratulace, Kamčo :-) Těším se na článečky a na tvoje krásné projekty!!!

    OdpovědětVymazat
  5. digi je tiež supiš, ďakujem za link, rada som si to preklikala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kami, gratuluji! Ty první 2 projekty mají perfektně sladěné pozadí s motivy fotek :o) Ať se daří!

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulace a krásné projekty jsem zvědavá na další práce :)

    OdpovědětVymazat

♥ 💕 ❤ 💖 💛 🎂 ☕ 🍸 🍷
🌷 🌼 🌹 🌻
💣 👏 👍✊ ✌
😍 😊 😏 😂 😋 😵 😒 😇 😈
😻 😺 😼 🙀 😿 🙀